TiffanyLampa.lv - Atgriešanas politika
TiffanyLampa.lv mēs lepojamies ar augstas kvalitātes Tiffany apgaismes ķermeņiem, un mēs vēlamies, lai jūs būtu pilnībā apmierināts ar savu pirkumu. Ja kāda iemesla dēļ neesat apmierināts ar savu pasūtījumu, lūdzu, pārskatiet zemāk sniegto atgriešanas politiku, lai iegūtu vadlīnijas par preču atgriešanu vai apmaiņu.
1. Atgriešana un apmaiņa:
Mēs pieņemam preču atgriešanu un apmaiņu 7 dienu laikā pēc piegādes datuma. Lai kvalificētos atgriešanai vai apmaiņai, ir jāizpilda šādi nosacījumi:
a. Precei jābūt sākotnējā, nelietotā stāvoklī, ar visiem sākotnējiem iepakojumiem un etiķetēm.
b. Jāsniedz pirkuma apliecinājums, piemēram, kvīts vai pasūtījuma apstiprinājums.
c. Preces, kas ir uzstādītas, modificētas vai bojātas no klienta puses, nav kvalificētas atgriešanai vai apmaiņai.
2. Atgriešanas process:
Lai uzsāktu preces atgriešanu vai apmaiņu, lūdzu, veiciet šādas darbības:
a. Sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu: Sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu pa e-pastu vai tālruni, lai informētu mūs par savu nodomu atgriezt vai apmainīt preci. Lūdzu, norādiet savu pasūtījuma numuru un detalizētu informāciju par preci, kuru vēlaties atgriezt vai apmainīt.
b. Gaidiet atļauju: Pēc sazināšanās ar mums jūs saņemsiet norādījumus par to, kā atgriezt preci, tostarp atgriešanas autorizācijas numuru (RMA). Nesūtiet preci atpakaļ, nesaņemot RMA.
c. Iepakojiet preci: Droši iepakojiet preci, tostarp visus sākotnējos iepakojumus, un skaidri uzrakstiet RMA numuru uz iepakojuma ārpuses.
d. Nosūtiet atgriešanu: Nosūtiet preci uz adresi, kas norādīta RMA norādījumos. Jūs esat atbildīgs par atgriešanas piegādes izmaksām, ja vien atgriešanas iemesls nav mūsu kļūda (piemēram, jūs saņēmāt bojātu vai nepareizu preci).
3. Atmaksas:
Pēc tam, kad saņemsim un pārbaudīsim jūsu atgriezto preci, mēs apstrādāsim jūsu atmaksu vai apmaiņu. Atmaksa tiks veikta tajā pašā maksājuma formā, kas tika izmantota sākotnējam pirkumam. Lūdzu, ļaujiet mums līdz 10 darba dienām apstrādāt jūsu atmaksu.
4. Bojātas vai defektīvas preces:
Ja saņemat bojātu vai defektīvu preci, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar mums. Mēs organizēsim nomaiņu vai atmaksu, un šādos gadījumos mēs varam segt atgriešanas piegādes izmaksas.
5. Preces, kuras nevar atgriezt:
Dažas preces nevar atgriezt, tostarp izpārdošanas vai akcijas preces, pēc pasūtījuma izgatavotas vai personalizētas preces un preces, kuras klients ir modificējis vai bojājis.
6. Sazinieties ar mums:
Ja jums ir kādi jautājumi vai nepieciešama palīdzība atgriešanas procesā, lūdzu, nekautrējieties sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu, rakstot uz service@tiffanylampa.lv.
Paldies, ka izvēlējāties TiffanyLampa.lv. Jūsu apmierinātība mums ir svarīga, un mēs esam šeit, lai padarītu atgriešanas vai apmaiņas procesu pēc iespējas vienkāršāku.